Вже найближчим часом система БПД стане комфортнішою для клієнтів
Нормативна робота Міністерства юстиції та Координаційного центру з надання правової допомоги зі спрощення доступу до БПД завершена двома нормативно-правовими актами. Опубліковані Порядок подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги (https://cutt.ly/Ygp9oVw) та Порядок подання Державною податковою службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про доходи фізичних осіб на запити центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (https://cutt.ly/sgp9aJ3 ).
«Чи це означає, що вже завтра кожна людина яка звернеться до наших центрів, не буде вимушена самостійно збирати довідки на підтвердження свого права на безоплатну вторинну правову допомогу? На жаль ні, оскільки попереду ще технічна реалізація проекту», – зазначила заступниця Міністра юстиції Валерія Коломієць.
Після технічного впровадження цих Порядків, людям не потрібно буде самостійно збирати довідки з Пенсійного фонду та з Державної податкової служби. Так, Пенсійний фонд надаватиме на запит центрів інформацію про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, розмір призначених пенсій щодо осіб, які звернулись за отриманням БВПД. Державна податкова служба надаватиме на запит центрів інформацію про доходи осіб, які звертаються зо отриманням БВПД.
«Координаційний центр з надання правової допомоги працює над технічним впровадженням реалізації обміну з урахуванням вимог законодавства у сфері захисту інформації», – зазначив начальник управління інформаційних технологій та аналізу даних Координаційного центру з надання правової допомоги Ярослав Гетьманський.