Увага! Потрібні працівники!
Скалатська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:
Начальника фінансового відділу Скалатської міської ради - 1 штатна одиниця;
Головний бухгалтера фінансового відділу - 1 штатна одиниця;
Вимоги до претендентів: бути громадянином України, знання Конституції
України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про
запобігання корупції», Бюджетний кодекс, нормативно правові акти Кабінету
Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно використання
коштів місцевого бюджету, одержання субвенції, практику їх застосування та
інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових
обов’язків.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій не менш 2 роки;
– вільне володіння державною мовою;
– володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;
- досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах.
Головного спеціаліста відділу земельних відносин та комунальної власності – 1 штатна одиниця;
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища юридична освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи в сфері земельних відносин;
- вільне володіння державною мовою;
- володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;
Адміністратора відділу ЦНАП -– 1 штатна одиниця;
Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- – стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року,або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій не менш 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі ,подають до конкурсної комісії
Скалатської міської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС),
- копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копії документів про освіту;
- Копія трудової книжки ;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- медичну довідку про стан здоров’я;
- дві фотографії 4х6 см;
- Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України«Про запобігання корупції».
Документи приймаються протягом 30 календарних днів після публікації
оголошення за адресою: Тернопільська область, Підволочиський район, м.
Скалат ,вул. Грушевського 2.Тел.(03543)3-16-07.