Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Увага! Потрібні працівники!

Оголошення
01.12.2020

Скалатська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад посадових осіб місцевого самоврядування:

Начальника фінансового відділу Скалатської міської ради - 1 штатна одиниця;

Головний бухгалтера  фінансового відділу -  1 штатна одиниця;

Вимоги до претендентівбути громадянином України, знання Конституції

України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про

запобігання корупції», Бюджетний кодекс, нормативно правові акти Кабінету

Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно використання

коштів місцевого бюджету, одержання субвенції, практику їх застосування та

інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових

обов’язків.

Кваліфікаційні вимоги:

– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій  не менш  2 роки;

– вільне володіння державною мовою;

– володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;

- досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах.

Головного спеціаліста відділу земельних відносин та комунальної  власності   – 1 штатна одиниця;

Кваліфікаційні вимоги:

  • повна вища юридична освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи  в сфері земельних відносин;

  • вільне володіння державною мовою;
  • володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;

Адміністратора відділу ЦНАП -– 1 штатна одиниця;

Кваліфікаційні вимоги:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • – стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року,або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій  не менш  3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі ,подають до конкурсної комісії 

Скалатської міської ради  такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС),
  • копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копії документів про освіту;
  • Копія трудової книжки ;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • письмову згоду на обробку персональних даних;
  • медичну довідку про стан здоров’я;
  • дві фотографії 4х6 см;
  • Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України«Про запобігання корупції».

 

Документи приймаються  протягом 30 календарних днів після публікації

оголошення  за адресою: Тернопільська область, Підволочиський район, м.

Скалат ,вул. Грушевського 2.Тел.(03543)3-16-07.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше