Прийом громадян буде прийматися дистанційно
У зв’язку з оголошенням на усій території України карантину, надання консультацій громадянам, прийом громадян структурами ВД Фонду проводиться дистанційно, при необхідності особистого звернення – з дотриманням норм індивідуального захисту. Працівники Фонду цінують здоров'я та життя людей, разом з тим, не залишаючи їх без фахової підтримки.
В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Тернопільській області на час карантину інформування та консультації - за ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.
Телефон "гарячої лінії" - (0352) 52-72-21
Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління : (0352) 43-00-44
Електронна адреса: te@fssu.gov.ua
Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А,м.Тернопіль, 46006.
- Для зв'язку - відділення:
Підволочиське відділення управління ВД ФССУ:
Поштова адреса:Підволочиське відділення управління ВД ФССУ
вул.Д. Галицького, 33/5, смт. Підволочиськ, 47800
Тел відділення: (03543) 2-17-35
Електронна адреса: pidv.te@fssu.gov.ua
Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується – телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію (0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.
Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі зловживання його посадовими особами.
Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 15.45. Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація, яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням, відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.
Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!