Потрібні працівники
Скалатська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Головного спеціаліста бухгалтерського відділу - 1 штатна одиниця;
Головного спеціаліста соціального захисту населення - 1 штатна одиниця;
Вимоги до претендентів:
- бути громадянином України,
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; бакалавра;
- бажаний досвід роботи в органах місцевого самоврядування 2 роки;
- вільне володіння державною мовою;
- вміння працювати з персональним комп’ютером;
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії
Скалатської міської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків,
- копії документів про освіту;
- копія трудової книжки ;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- медичну довідку про стан здоров’я (форми 122-2/0; та форми 140/0);
- дві фотографії 4х6 см;
Крім подання вищевказаних документів на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» .
Документи приймаються протягом 30 календарних днів (до 30квітня 2021року) з дня оголошення конкурсу за адресою: Тернопільська область Скалат,вул. Грушевського 2. Тел.(03543)3-16-07.
Міський голова
Петро Савончак