Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Куди звертатися, щоб отримати компенсацію при отруєнні в кафе чи ресторані

Пресрелізи
16.11.2020

«Після святкування дня народження потрапили до лікарні з отруєнням. Ресторан своєї вини не визнає». На жаль, такі випадки не поодинокі. Витрачені кошти, зіпсований настрій, а головне – серйозний удар по здоров’ю. Як отримати компенсацію при отруєнні в закладі громадського харчування ють спеціалісти безоплатної правової допомоги.

Спробувати домовитися «мирним шляхом»  

У першу чергу, необхідно зазначити, що доведення провини закладу громадського харчування (кафе, ресторану) – досить непроста справа. Однак є чіткий та послідовний алгоритм дій, яким можна скористуватися при виникненні проблем із таким закладом.

Керівництво закладу громадського харчування повинно компенсувати повну вартість медикаментів, яка була витрачена на лікування, якщо ви доведете, що отруїлися саме в ресторані, а не вдома. У такому випадку варто вимагати і відшкодування моральної шкоди, яка була завдана вам.

Факт отруєння доводити буде простіше, якщо у вас залишився чек, який підтвердить перебування в ресторані, що є безпосереднім договором з іншою стороною. Але якщо ви залишили чек у закладі, втратили або викинули його – переживати не варто. У такому разі слід заручитися підтримкою свідків вашого відвідування ресторану і замовлення конкретних страв.

Далі потрібно отримати медичну документацію, яка підтвердить факт харчового отруєння. Перш ніж звертатися до суду, спробуйте врегулювати питання з адміністрацією закладу в досудовому порядку.

Напишіть заяву на ім’я керівництва ресторану з дотримання загальних правил, встановлених діловодством, викладіть у заяві ті обставини, які сталися з вами у закладі, обов’язково додайте докази, що підтверджують ваші слова (медичну довідку із закладу охорони здоров’я про отруєння).

Часто власники ресторанів турбуються про свою репутацію, а значить, самі зацікавлені в якнайшвидшому вирішенні конфлікту.

Домовитися з адміністрацією не виходить. Як бути?

У разі, якщо адміністрація закладу громадського харчування вперто не визнає свою провину – необхідно звернутися до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба).

До основних завдань Держпродспоживслужби належить, зокрема участь у проведенні санітарно-епідеміологічних розслідувань, спрямованих на виявлення причин та умов, що призводять до виникнення і поширення інфекційних хвороб, у тому числі через харчові продукти, групових та індивідуальних харчових отруєнь, масових неінфекційних захворювань (отруєнь) тощо, а також розгляд відповідних скарг.

У випадку якщо заклад харчування відмовляється компенсувати вам витрати у зв’язку з отруєнням та не визнає свої вини, ви маєте право звернутися за захистом ваших прав та інтересів до суду.

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше